Bedrijfsvereniging

Bedrijfsvereniging “Ondernemend Vreeland” is een actieve vereniging. Ondernemers, woonachtig in Vreeland met een bedrijf in of buiten het dorp zijn verenigd in deze club mensen. Meer dan 60 leden maken deze vereniging tot een gemêleerd gezelschap actief in heel diverse branches. Doel is elkaar te ontmoeten, elkaar te leren kennen maar vooral ook te weten waar wij elkaar mee kunnen helpen. Ons kent ons is belangrijk in een dorp, maar ook als ondernemer om zo aan weer nieuwe contacten te komen voor eventuele opdrachten of kennisoverdracht.

De Vereniging doet ook veel voor de kwaliteit van leven in en om Vreeland. Door deze Vereniging is het mogelijk activiteiten als de Kerstmarkt, de intocht van Sinterklaas en zoveel meer te organiseren én mogelijk te maken.  Vanuit de Vereniging worden ook diverse goede doelen (locaal) financieel ondersteunt.

Twee maal per jaar heeft de Vereniging een vergadering in Lokaal Zuid om de leden bijeen te brengen en de activiteiten met elkaar te bespreken. Ook uw stem horen wij graag! Naast de ‘zakelijke bijeenkomsten’ is er ook eens per jaar een evenement waar u uw partner ook kennis kunt laten maken met de ondernemers uit Vreeland.

Bent u ondernemer en nog geen lid? Schrijft u zich dan in bij Aloys Hageman van Dagwinkel Hageman aan de Voorstraat. Deelname is 140.00 per jaar. Zodra u bent ingeschreven kunt u toetreden tot de LinkedIngroep van de vereniging om gemakkelijk contact te leggen met de andere leden.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met het Bestuur:

Lodewijk van Monsjou, Voorzitter

Aloys Hageman, penningmeester