Inhoud Thema avond

Op de thema-avond op vrijdag 9 november wordt het nieuwe Dorpsplan besproken. We zijn vooral benieuwd naar de mening van de vele nieuwe Vreelanders, die de afgelopen tijd in ons mooie dorp zijn komen wonen. Iedereen is welkom: ook als je (nog) geen lid bent van de Dorpsraad.

N 201.

De discussie over de toekomst van de N 201 ( 2-baans met aanpassingen ? of  4-baans met aquaduct ? ) is nu in een cruciale fase gekomen en er zal spoedig een beslissing worden genomen door de Provincie. Op de thema-avond vertellen we daar alles over, en hoort U de allerlaatste ontwikkelingen van de afgelopen week. We houden een paneldiscussie rond de voorliggende opties met als doel het bepalen van ons standpunt als Dorpsraad. De toekomst van de N 201 is heel belangrijk voor Vreeland en we zullen dan ook snel na de thema-avond een enquête houden onder de leden.

WORD LID !!!

Juist daarom is het ook belangrijk om lid te worden van de Dorpsraad (€ 8,- per jaar):

Hoe meer Vreelanders lid zijn, des te sterker staan we in de discussie over de N201 en kunnen we de belangen van ons kleine dorp binnen de grotere gemeente Stichtse Vecht nog beter verdedigen. Geef je dus vrijdag avond  ter plekke op als lid, of via info@dorpsraadvreeland.nl, of door een briefje in de bus te doen bij onze penningmeester op de Boterweg 22.

DISCO !!

Om het nieuwe Dorpsplan te vieren, wordt er na afloop gedanst op de beat van een super DJ, of wat rustiger nagepraat aan de bar.

Dus, vooral nieuwe Vreelanders : kom langs en ontmoet de overige leden van de Dorpsraad en inwoners van ons dorp.